“W trosce o naszych sąsiadów” to tytuł najnowszej publikacji podsumowującej działania z obszaru zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka. Rok 2022 pokazał, jak ważna jest solidarność międzyludzka i pomoc niesiona sąsiadom – tym bliższym i dalszym. W minionym roku Biedronka stała się największym pracodawcą w Polsce, zwiększając zatrudnienie powyżej 80 000 osób, a sklepy sieci odwiedzało każdego dnia ok. 5 milionów klientów. Przy tej skali działalności niemal każdy jest sąsiadem Biedronki. Najnowszym raportem sieć handlowa pokazuje, że zrównoważony rozwój niejedno ma oblicze.
Raport „Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło przez ostatnie 25 lat?”. Zrealizowany na zlecenie sieci Biedronka przez niezależny ośrodek badawczy Ipsos
Raport z badania to obszerne źródło informacji, pozwalające zrozumieć m.in. dlaczego Polacy w swoich zwyczajach żywieniowych są rozdarci, co najbardziej zmieniło się w naszym sposobie żywienia, a co pozostaje niezmienne, jak zmieniło się nasze podejście do robienia zakupów i gotowania, a także jak Biedronka zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków i za co cenią ją konsumenci oraz w jakich kategoriach produktów polskość ma największe znaczenie.