Zdajemy sobie sprawę, że zarówno przez skalę, jak i naturę naszej działalności wywieramy na nasze otoczenie ogromny wpływ. Czujemy się odpowiedzialni za to, by rozwijać nasz biznes w sposób zrównoważony, z poszanowaniem wszystkich naszych partnerów i współpracowników oraz środowiska. Mamy siłę, determinację i możliwości, by przyczyniać się do rozwoju polskiej gospodarki i pozytywnie wpływać na naszych klientów, pracowników, dostawców i całe łańcuchy dostaw, a także na społeczność lokalną, w której funkcjonują nasze sklepy i centra dystrybucyjne.
Raport „Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło przez ostatnie 25 lat?”. Zrealizowany na zlecenie sieci Biedronka przez niezależny ośrodek badawczy Ipsos
Raport z badania to obszerne źródło informacji, pozwalające zrozumieć m.in. dlaczego Polacy w swoich zwyczajach żywieniowych są rozdarci, co najbardziej zmieniło się w naszym sposobie żywienia, a co pozostaje niezmienne, jak zmieniło się nasze podejście do robienia zakupów i gotowania, a także jak Biedronka zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków i za co cenią ją konsumenci oraz w jakich kategoriach produktów polskość ma największe znaczenie.